Regulamin Sklepu

REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO rogalemarcinskie.pl 

§1 Wyjaśnienie wyrażeń użytych w regulaminie

  1. Sprzedający – Zbigniew Piskorski, prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą Piekarnia – Cukiernia „Natura” Zbigniew Piskorski z siedzibą w Kobylnicy (62-006 Kobylnica) przy ul. Poznańskiej 99a, zarejestrowaną w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej pod numerem NIP: 7771249043, REGON: 634267347.
  2. Regulamin – niniejszy dokument określający zasady świadczenia usług oraz korzystania z serwisu internetowego, którego operatorem jest Zbigniew Piskorski.
  3. Sklep internetowy lub Sklep – internetowa platforma handlowa umieszczona pod adresem https://rogalemarcinskie.pl.
  4. Klient – osoba fizyczna posiadająca pełną lub ograniczoną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej posiadająca zdolność do czynności prawnych, korzystająca ze Sklepu internetowego.
  5. Konsument – Klient będący osobą fizyczną dokonującą zakupów w Sklepie internetowym w zakresie niezwiązanym bezpośrednio ze swoją działalnością gospodarczą lub zawodową, a także w zakresie bezpośrednio związanym z ze swoją działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
  6. Usługi – wszelkie świadczenia wykonywane przez Sprzedającego na rzecz Klientów za pośrednictwem Sklepu internetowego.
  7. Punkt Odbioru – w zależności od umowy, miejsce, w którym odebrać można zrealizowane przez Sprzedającego zamówienie lub miejsce, do którego to zamówienie jest dostarczane.
  8. Serwis pośrednictwa finansowego – współpracujący ze Sprzedającym serwis świadczący na żądanie Klienta zgłoszoną ze Sklepu internetowego Sprzedającego usługę dokonywania płatności z wykorzystaniem określonych instrumentów płatniczych. W chwili obecnej jest to PayPro S.A. w Poznaniu (Przelewy24), ul. Kanclerska 15, 60-327 Poznań, NIP: 7792369887, KRS: 0000347935.

§ 2 Przedmiot Regulaminu

Regulamin określa zasady korzystania ze Sklepu internetowego, w szczególności dokonywania za jego pośrednictwem zamówień na produkty, ich dostarczania Klientowi, dokonywania płatności za zamówione produkty, odstąpienia od umowy oraz zasady składania i rozpatrywania reklamacji.

§ 3 Wymagania techniczne niezbędne do skorzystania z usług Sklepu internetowego oraz techniczne środki ochrony

  1. Do korzystania ze Sklepu internetowego niezbędny jest dostęp do sieci Internet oraz urządzenia, na którym prawidłowo zainstalowana została przeglądarka internetowa Microsoft Internet Explorer w wersji co najmniej 8.0 lub Mozilla Firefox w wersji co najmniej 28 lub inna przeglądarka odpowiadająca parametrami dwóm wyżej wymienionym. Przeglądarka powinna być skonfigurowana w taki sposób, aby obsługiwać skrypty Java Script. Na urządzeniu, z którego Klient korzysta w celu korzystania z usług Sklepu internetowego powinno być zainstalowane oprogramowanie Adobe Flash Player w wersji 9.0 lub nowszej. Klient powinien też posiadać właściwie skonfigurowane i aktywne konto poczty elektronicznej. Klient powinien też mieć zainstalowany program do odczytywania dokumentów w formacie PDF.
  2. W celu właściwego świadczenia Usług Sprzedający korzysta z plików cookies (informacji zapisywanych przez serwer na komputerze Klienta, które odczytywane są przy każdym połączeniu się przeglądarki internetowej i na każde żądanie). Wskazane pliki są niezbędne do właściwego świadczenia usług przez Sprzedającego. Korzystanie ze Sklepu i składanie zamówień oznacza zgodę Klienta na zapisywanie cookies. Szersza informacja o tym jak działają pliki cookies umieszczona jest w polityce prywatności.
  3. W celach bezpieczeństwa Sprzedający korzysta w komunikacji z protokołu HTTPS, dzięki czemu dane Klienta są szyfrowane na czas ich przesyłania. Sprzedający zaleca Klientowi sprawdzanie w przeglądarce, w pasku adresu strony, czy połączenie jest bezpieczne oraz czy certyfikat jest wystawiony na Sprzedającego.

§ 4 Postanowienia ogólne

  1. Klient może bezpłatnie pobrać niniejszy Regulamin, a także utrwalić go i odtworzyć.
  2. Kontakt ze Sprzedającym można uzyskać:

  • pod numerem telefonu +48 668 654 749,
  • kierując korespondencję na adres: Zbigniew Piskorski, ul. Poznańska 99a, 62-006 Kobylnica,
  • wysyłając wiadomość e-mail na adres: biuro@rogalemarcinskie.pl.

  1. Klient uprawniony jest do korzystania ze Sklepu internetowego jedynie zgodnie z jego przeznaczeniem.
  2. Klientowi zakazane jest dostarczanie treści o charakterze bezprawnym, obraźliwym lub wulgarnym. Klient zobowiązany jest do powstrzymania się od ingerowania w zawartość Sklepu internetowego oraz podejmowania jakichkolwiek innych działań, które mogłyby wpłynąć na prawidłowe działanie Sklepu internetowego.

§ 5 Produkty, ceny oraz główne cechy świadczenia Sprzedającego

  1. Ceny i opisy dostępnych produktów umieszczane są na stronie internetowej Sklepu. Ceny podawane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT.
  2. Ceną wiążącą jest cena całkowita zamówienia, podana na stronie Sklepu internetowego w ramce zatytułowanej „Twoje zamówienie” w chwili składania zamówienia przez Klienta.
  3. Cena całkowita, od chwili wyboru sposobu dostawy, obejmuje koszty dostawy, które zależą od wybranego sposobu dostawy i wielkości zamówienia.
  4. Sprzedający może prowadzić akcje promocyjne oraz wyprzedaże na podstawie oddzielnych regulaminów. Promocje nie podlegają łączeniu, chyba, że co innego wynika z regulaminu danej promocji.
  5. Sprzedający jest zobowiązany do dostarczenia rzeczy bez wad.

§ 6 Składanie zamówień

  1. W celu złożenia zamówienia Klient powinien dokonać wyboru co najmniej jednego produktu, wyboru w ramach wszystkich pozostałych wymaganych opcji, w tym formy płatności i sposobu dostawy, podać wszystkie wymagane dane i wybrać polecenie „Kupuję i płacę”. 
  2. Po użyciu przycisku „Kupuję i płacę” pola, które są niezbędne do złożenia zamówienia, a które nie zostały wypełnione, zostaną oznaczone czerwoną etykietą ze stosownym komunikatem. Wprowadzenie oznaczonych danych jest wymagane do złożenia zamówienia. Po uzupełnieniu danych należy ponownie zatwierdzić przyciskiem „Kupuję i płacę”. Jeśli nie wszystkie pola zostaną uzupełnione, opisana w tym ustępie procedura ulegnie powtórzeniu. 
  3. Klient może także wskazać czy chce otrzymać fakturę VAT — w tym celu powinien wybrać opcję „Firma” oraz podać dane firmy. Jeśli dane mają być inne niż dane zamawiającego, to należy skorzystać z opcji „Inne dane do faktury” i wypełnić dodatkowy formularz.
  4. Klient może wskazać także inny adres dostaw — w tym celu powinien wybrać opcję „Inny adres do wysyłki” i wypełnić dodatkowy formularz.
  5. Klient może podać swoje uwagi w polu „Uwagi”. Uwagi nie mogą modyfikować postanowień zawieranej umowy.
  6. Warunkiem złożenia zamówienia jest akceptacja regulaminu oraz zasad przetwarzania danych osobowych.
  7. Jeżeli Klient wybrał natychmiastową formę płatności, po wyborze polecenia „Kupuję i płacę” zostanie przeniesiony do strony serwisu pośrednictwa finansowego. W przypadku wybrania wcześniej opcji płatności przelewem, jak również po dokonaniu płatności natychmiastowej, Klient uzyska możliwość przejścia do strony zamówienia.
  8. Sprzedający może wprowadzić ograniczenie maksymalnej liczby sztuk danego towaru objętej jednym zamówieniem. Informacja o maksymalnej liczbie produktów danego towaru objętych jednym zamówieniem umieszczona będzie na stronie zawierającej informacje o danym produkcie.
  9. Po dokonaniu wysyłki zakupionego towaru, w ramach realizacji umowy z Klientem, Sprzedający może przesłać Klientowi na podany przy zamówieniu adres poczty elektronicznej zaproszenie do wypełnienia ankiety w celu zbadania jego opinii o przeprowadzonej transakcji. Klient nie jest zobowiązany do jej wypełnienia.
  10. Istnieje możliwość złożenia większych zamówień z pominięciem formularza. W tym celu należy skontaktować się wysyłając wiadomość e-mail na adres: biuro@rogalemarcinskie.pl.

§ 9 Płatność

  1. Klient może dokonać zapłaty za zamówiony towar w następujący sposób:
    1. przelewem bankowym — przed odbiorem przedmiotu zamówienia dostarczanego przez dostawcę usług kurierskich oraz w przypadku odbioru osobistego u Sprzedającego,
    2. w przypadku, w którym taka opcja jest dostępna w chwili składania zamówienia: kartą płatniczą lub poprzez inne płatności online w jednym z serwisów pośrednictwa finansowego akceptowanych w danym momencie przez Sprzedającego — przed odbiorem przedmiotu zamówienia dostarczanego przez dostawcę usług kurierskich oraz w przypadku odbioru osobistego u Sprzedającego.
  1. Usługi oferowane przez serwisy pośrednictwa finansowego są realizowane przez te serwisy, na zasadach określonych w regulaminach tych serwisów, a rozliczenia transakcji przeprowadzane są za pośrednictwem centrów rozliczeniowych tych serwisów. Korzystanie z usług płatniczych tych serwisów wiąże się z przekazaniem im danych osobowych niezbędnych do przeprowadzenia transakcji.
  2. Realizacja zamówienia zostanie rozpoczęta po otrzymaniu, przez Sprzedającego od podmiotu realizującego płatność, potwierdzenia poprawnego dokonania płatności.
  3. W przypadku zapłaty za zamówiony towar przelewem bankowym Klient powinien dokonać zapłaty w terminie 7 dni od dnia otrzymania od Sprzedającego potwierdzenia przyjęcia przez Sprzedającego zamówienia. W przypadku braku zapłaty Sprzedający uprawniony jest do anulowania zamówienia, o czym poinformuje Klienta wysyłając wiadomość adres poczty elektronicznej wskazany przez Klienta w trakcie składania zamówienia.

§ 10 Rabaty

  1. Klient może skorzystać z kodu rabatowego otrzymanego od Sprzedającego lub innego podmiotu, który nabył kod od Sprzedającego.
  2. Klient może skorzystać z kodu do końca okresu ważności danego kodu. Klient informowany jest o terminie ważności kodu w momencie udostępnienia mu danego kodu przez Sprzedającego lub poprzez umieszczenie informacji o terminie ważności na kuponie zawierającym numer kodu. Skorzystanie z kodu jest niemożliwe po upływie daty ważności danego kodu rabatowego.
  3. Kod rabatowy nie może być łączony z innym kodem rabatowym, o ile regulamin danej promocji dotyczącej innych kodów rabatowych nie stanowi inaczej.
  4. Skorzystanie z rabatu następuje poprzez wpisanie kodu w odpowiednie pole formularza w chwili składania zamówienia i zatwierdzenie przyciskiem „Zatwierdź”.

§ 11 Dostawa

  1. Sprzedający prowadzi sprzedaż i realizuje wysyłkę wyłącznie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Sprzedający nie realizuje przesyłek poza granice Rzeczpospolitej Polskiej.
  2. Przedmiot zamówienia może być dostarczony za pośrednictwem dostawcy usług kurierskich (w zależności od aktualnie udostępnionych przez Sprzedającego możliwości i wyboru Klienta) pod wskazany przez Klienta adres, do wybranego przez Klienta Punktu Odbioru.
  3. Sprzedający może na swój koszt i w porozumieniu z Klientem wybrać innego dostawcę niż wybrany przez Klienta przy składaniu zamówienia.
  4. Towar zostanie dostarczony w terminie zgodnym z dostępną w formularzu zamówienia tabelą „Terminy dostaw”, jednak w przypadku płatności przelewem, która nie zostanie dokonana w tym samym dniu, w którym składane było zamówienie, może on ulec odpowiedniemu wydłużeniu.
  5. W przypadku problemów z dostępnością towaru i wydłużeniem terminu realizacji zamówienia Sprzedający powiadomi Klienta o nowym terminie dostawy. Klient nie musi zaakceptować proponowanego terminu i może od umowy odstąpić.

§ 12 Odstąpienie od umowy

  1. Zgodnie z Ustawą z dnia 24 czerwca 2014 r. o prawach konsumenta Konsument, który dokonał zakupu towarów lub zamówienia usług w Sklepie internetowym, może odstąpić od umowy bez podania przyczyn i bez ponoszenia kosztów (z zastrzeżeniem postanowień niniejszego paragrafu, a w szczególności ust. 4, 7 i 9 poniżej), w ciągu czternastu dni od dnia otrzymania zamówionego towaru, od daty otrzymania przez Konsumenta ostatniej części zrealizowanego zamówienia — jeżeli zamówienie jest realizowane w częściach, a w przypadku zamówienia usług od dnia zawarcia umowy. Dla zachowania czternastodniowego terminu wystarczające jest wysłanie przed jego upływem oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
  2. Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do rogali, które stanowią rzecz ulegającą szybkiemu zepsuciu lub mającą krótki termin przydatności do użycia, a także stanowią rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu. Postanowienie to dotyczy również innych produktów spożywczych, w sytuacji gdy są one oferowane przez Sprzedającego.
  3. W celu złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy można skorzystać ze wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do Regulaminu.
  4. W przypadku odstąpienia od umowy Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
  5. W przypadku odstąpienia od umowy Konsument zobowiązany jest do zwrotu produktu Sprzedającemu w stanie niewykraczającym poza konieczny do stwierdzenia charakteru produktu, jego cech i funkcjonowania.
  6. Klient powinien dokonać zwrotu Sprzedającemu produktu niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. 
  7. W przypadku skorzystania z prawa odstąpienia od umowy koszt zwrotu towaru ponosi Konsument.
  8. Klient może zwrócić produkt:
    1. w siedzibie Sprzedającego,
    2. poprzez odesłanie ich na adres Sprzedającego.
  9. Sprzedający zwróci Klientowi uiszczoną przez niego kwotę (w tym koszty dostarczenia rzeczy) niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Klienta o odstąpieniu od umowy. Jeżeli Klient wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedającego, Sprzedający nie jest zobowiązany do zwrotu Klientowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
  10. Sprzedający może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia Sprzedającemu dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. Zwrot należności nastąpi na zasadach określonych w § 14 Regulaminu.

§ 13 Reklamacje

  1. Sprzedający jest odpowiedzialny wobec Klienta, jeżeli sprzedany produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia), gdzie wadą fizyczną jest niezgodność dostarczonych produktów z umową. Klient ma prawo do złożenia reklamacji w ciągu (dwóch) lat od daty wydania mu danego produktu przez Sprzedającego.
  2. Sprzedający ustosunkuje się do reklamacji Klienta i powiadomi go o sposobie dalszego postępowania:
  1. w ciągu 14 dni kalendarzowych od otrzymania żądania w przypadku, gdy Konsument zażąda wymiany rzeczy lub usunięcia wady lub obniżenia ceny rzeczy,
  2. w ciągu 30 dni kalendarzowych w pozostałych przypadkach.
  1. W celu rozpatrzenia reklamacji przez Sprzedającego Klient powinien dostarczyć reklamowany produkt lub produkty wraz z dowodem zakupu tego produktu (produktów) do Sprzedającego i opisem reklamacji (wzór stanowi załącznik nr 2 do Regulaminu)
  2. W przypadku rozpatrzenia reklamacji na korzyść Klienta, Sprzedający niezwłocznie wymieni produkt wadliwy na wolny od wad albo wadę usunie. Nie wpływa to na możliwość złożenia przez Klienta, o którym mowa w zdaniu poprzednim, oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy zgodnie z obowiązującymi przepisami. W przypadku braku możliwości wymiana produktu, usunięcia wady produktu lub obniżenia ceny Sprzedający zwróci należność niezwłocznie zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
  3. Klient, który nabył produkt w celu związanym bezpośrednio z jego działalnością zawodową lub gospodarczą (tj. niebędący Konsumentem) może złożyć reklamację stosownie do obowiązujących przepisów prawa. Odpowiedzialność Sprzedającego z tytułu rękojmi za wady fizyczne produktów ograniczona jest do wysokości kwoty, jaką taki Klient zapłacił za dany towar.
  4. Reklamacje dotyczące usług świadczonych drogą elektroniczną przez osoby trzecie, w tym w szczególności świadczonych przez serwisy pośrednictwa finansowego, rozpatrywane są przez te osoby trzecie na zasadach i w trybie określonym w regulaminach świadczenia usług przez te osoby.

§ 14 Zwrot należności

  1. Sprzedający zwróci kwotę uiszczoną przez Klienta w przypadku:
    1. odstąpienia przez Klienta od umowy,
    2. uznania reklamacji i braku możliwości naprawy uszkodzonego produktu lub wymiany na nowy.
  1. Należność zostanie zwrócona Klientowi na jego rachunek bankowy.
  2. W przypadku, w którym zwrot w określony powyżej sposób jest niemożliwy, Sprzedający wezwie Klienta do podania danych niezbędnych do dokonania zwrotu.
  3. W dopuszczalnym przez prawo zakresie Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za niedokonanie zwrotu, o którym mowa powyżej lub opóźnienie terminu zwrotu, jeżeli Klient pomimo wezwania go przez Sprzedającego nie wskaże numeru rachunku bankowego, na który ma nastąpić zwrot lub gdy nie przekaże Sprzedającemu wszystkich danych niezbędnych do dokonania zwrotu lub wskaże błędny numer rachunku, dane adresowe lub dane imienne.
  4. Jeżeli płatność za zamówienie została dokonana przez Klienta z rachunku bankowego, karty płatniczej lub karty kredytowej, które nie należały do niego, zwracana kwota zostanie przekazana na rzecz posiadacza rachunku bankowego, karty płatniczej lub karty kredytowej przy użyciu których Klient dokonał płatności.

§15 Dane osobowe

Zasady przetwarzania danych osobowych zostały przedstawione w Polityce prywatności.

§16 Postanowienia końcowe

  1. Sprzedawca dokłada wszelkich starań by świadczone Usługi były na najwyższym poziomie, jednakże Sprzedawca nie wyklucza możliwości czasowego zawieszenia dostępności Usług w przypadku konieczności przeprowadzenia konserwacji, przeglądu, wymiany sprzętu, jego modernizacji lub rozbudowy, a także w przypadku zawieszenia dostępności usług świadczonych drogą elektroniczną przez osoby trzecie, w tym w szczególności świadczonych przez serwisy pośrednictwa finansowego. 
  2. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za blokowanie przez administratorów serwerów pocztowych przesyłania wiadomości na adres e-mail wskazany przez Klienta oraz za usuwanie i blokowanie e-maili przez oprogramowanie zainstalowane na komputerze używanym przez Klienta.
  3. W sprawach nieuregulowanych mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa, a zwłaszcza: ustawa z dnia 23 kwietnia 1964r. Kodeks cywilny i ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.
  4. Spory wynikające ze stosowaniem niniejszego regulaminu i w związku z wykonywaniem zawartych między Sprzedającym a Klientem umów będą rozpatrywane przez sąd właściwy według przepisów o właściwości rzeczowej i miejscowej zgodnie z ustawą z dnia 17 listopada 1964 r. Kodeks postępowania cywilnego. Za zgodą obu stron sprawa może zostać również skierowana na drogę postępowania polubownego. Szczegółowe informacje dotyczące rozstrzygania sporów konsumenckich w tym możliwości skorzystania przez Klienta z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji, dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych wojewódzkich inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod adresem internetowym: https://uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php.
  5. Spory pomiędzy Sprzedającym a Klientem niebędącym Konsumentem rozstrzygane będą przez sąd miejscowo właściwy dla siedziby Sprzedającego.
  6. Sprzedający zastrzega sobie prawo wprowadzania zmian do niniejszego regulaminu. Zmiana regulaminu wchodzi w życie w terminie wskazanym przez Sprzedającego, jednak nie wcześniej niż po upływie 7 dni od dnia udostępnienia zmienionego regulaminu na stronie Sklepu internetowego. Dla zamówień będących w trakcie realizacji obowiązuje regulamin w brzmieniu z chwili złożenia zamówienia.

 Załącznik nr 1

 ..……………………………….

miejscowość, dzień

FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY

……………………………………………………………………………………………………………………

imię, nazwisko Klienta

……………………………………………………………………………………………………………………

adres zamieszkania

……………………………………………………………………………………………………………………

telefon kontaktowy

……………………………………………………………………………………………………………………

adres e-mail

NINIEJSZYM OŚWIADCZAM, ŻE ODSTĘPUJĘ OD UMOWY SPRZEDAŻY:

……………………………………………………………………………………………………………………

nazwa produktu oraz symbol podany na stronie internetowej lub na etykiecie

……………………………………………………………………………………………………………………

numer zamówienia

……………………………………………………………………………………………………………………

kwota

……………………………………………………………………………………………………………………

dane do zwrotu należności (nr rachunku, imię i nazwisko, adres)

……………………………………………………………………………………………………………………

cd. danych do zwrotu należności 

……………………………………………………………………………………………………………………

uwagi

……………………………………………………………………………………………………………………

cd. uwag

…………………………………

data i podpis Klienta

INFORMACJE DLA KLIENTA:

  1. Wypełniony i podpisany formularz prosimy wysłać na Sprzedającego: Zbigniew Piskorski, ul. Poznańska 99a, 62-006 Kobylnica, z dopiskiem „zwrot”.
  2. Klient, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyny  i ponoszenia kosztów w terminie 14 dni od daty otrzymania przesyłki z zamówionym przez Klienta towarem, wysyłając oświadczenie o odstąpieniu od umowy sprzedaży do sprzedawcy. Do zachowania tego terminu wystarczające jest wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
  3. Zgodnie z art. 31 Ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta, w razie odstąpienia od umowy umowa jest uważana za niezawartą.
  4. Zwrot towaru powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym Klient przesłał oświadczenie o odstąpieniu od umowy sprzedaży towarów.

Załącznik nr 2

 ..……………………………….

miejscowość, dzień

FORMULARZ REKLAMACJI

……………………………………………………………………………………………………………………

imię, nazwisko Klienta

……………………………………………………………………………………………………………………

adres zamieszkania

……………………………………………………………………………………………………………………

telefon kontaktowy

……………………………………………………………………………………………………………………

adres e-mail

NINIEJSZYM OŚWIADCZAM, ŻE REKLAMUJĘ PRODUKT:

 ……………………………………………………………………………………………………………………

nazwa produktu oraz symbol podany na stronie internetowej lub na etykiecie

……………………………………………………………………………………………………………………

numer zamówienia

……………………………………………………………………………………………………………………

opis uszkodzenia

……………………………………………………………………………………………………………………

cd. opisu uszkodzenia 

 ……………………………………………………………………………………………………………………

data zauważenia uszkodzenia

I ŻĄDAM (zaznaczyć znakiem „X” — można zaznaczyć więcej opcji):

1. [     ] usunięcia wady, lub

2. [     ] wymiany rzeczy na wolną od wad, lub

3. [     ] obniżenia ceny (chyba że sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni rzecz wadliwą na wolną od wad albo wadę usunie), lub       

4. [     ] ODSTĘPUJĘ OD UMOWY — o ile wada jest istotna (chyba że sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni rzecz wadliwą na wolną od wad albo wadę usunie).

DANE DO ZWROTU NALEŻNOŚCI:

……………………………………………………………………………………………………………………

kwota

……………………………………………………………………………………………………………………

dane do zwrotu należności (nr rachunku, imię i nazwisko, adres)

……………………………………………………………………………………………………………………

cd. danych do zwrotu należności 

…………………………………

data i podpis Klienta

Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 14 dni od dnia jej złożenia.  Niniejszy formularz ma charakter pomocniczy, Klient może złożyć reklamację w innej formie przesyłając ją na adres Sprzedającego: Zbigniew Piskorski, ul. Poznańska 99a, 62-006 Kobylnica. Klient zostanie poinformowany o wyniku rozpatrzenia reklamacji pisemnie, ale może zostać poinformowany także dodatkowo za pośrednictwem korespondencji e-mail. 

Zamów tradycyjny wielkopolski przysmak

CERTYFIKAT JAKOŚCI
nr 5/2025/30

Nasze produkty
Kontakt

Piekarnia Natura Prosta Spółka Akcyjna
NIP: 7773412263
ul. Poznańska 99a
62-006 Kobylnica

+48 668 654 749

© 2025 rogalemarcinskie.pl